SAMBUTAN JUBLI BUAH PUKUL LIAN KE-125 TAHUN


( 5hb Januari 1897 - 5hb Januari 2022 )

Wednesday, September 22, 2010

PENGUMUMAN : Pembukaan Gelanggang Lian Padukan di Shah Alam

Bismillahirahmanirahim..

Dengan izin YDP Lian Padukan Malaysia,Ayahanda Haji Hasyim..dengan restu dan doa Pengerusi Lian Padukan Kuala Lumpur & Selangor,Cikgu Shahruddin a.k.a Cikgu Din Misai,dengan sokongan & restu Setiausaha Lian Padukan Malaysia,Cikgu Sham Giant serta Guru Gelanggang saya di Kapar,Cikgu Nur Azhar Hj. Nawawi satu lagi gelanggang latihan akan dibuka di rumah saya di Seksyen 12 Shah Alam.

Asalnya ia hanya tertutup kepada kalangan adinda dan para pekerja(merupakan krew keselamatan) yang meminati seni Buah Pukul tapi kini keahliannya ada dari kalangan rakan-rakan pekerja saya.Dengan pembukaan secara sah ini mereka semua akan didaftarkan secara sah dibawah nama Lian Padukan Malaysia.

Gelanggang ini dibawah seliaan saya yang merupakan cabang tanggungjawab Gelanggang Kapar (Cikgu Azhar) serta diawasi & dipantau oleh Pengerusi Lian Padukan Kuala Lumpur & Selangor (Cikgu Din Misai). Hari serta masa latihan yang dicadangkan ialah setiap Rabu bermula jam 9 malam - 11.30 malam.

Alamat : No 5, Jalan Panglima 12/2
Off Jalan Laksamana,
Seksyen 12,
40000 Shah Alam,
Selangor


Dengan kesempatan ini juga saya ingin merakamkan jutaan terima kasih diatas kepercayaan pucuk pimpinan Lian Padukan Malaysia kepada saya dengan keizinan dan restu membuka cawangan baru gelanggang latihan Lian Padukan.

" PADA ALLAH DISERAHKAN UNTUK KESELAMATAN ANDA"

6 comments:

none said...

alhamdullilah!

Arif Safwan said...

alhamdulillah.tahniah . berkembang pesat lian padukan sekarang. huhu.

New Skool said...

hmmm...
dengan secara tidak langsung, maka wujud satu lagi tempat membelasah mangsa / lawan yang sah disisi undang - undang...

Admin said...

Segala pekerjaan yang baik pastinya diberkati Allah. Tahniah dan selamat maju jaya.

Juhann Laksamana said...

Salam kepada semua saudara2 & tuan2 :
Terharu & ingin merakamkan jutaan terima kasih diatas sokongan moral yang diberikan.Saya hanya meneruskan amanah.Insyallah diatas sokongan dan didikan saudara2 moga ia terus lancar walaupun kelak saya sudah tiada..terima kasih sekali lagi..

Jemput mampir ke tempat baru ini agar boleh membelasah orang2 yang sedia ada dengan sah..

Unknown said...

Salam tuan2, maaf tumpang bertanya, ada x teman2 yg tinggal di area puncak alam ..??