SAMBUTAN JUBLI BUAH PUKUL LIAN KE-125 TAHUN


( 5hb Januari 1897 - 5hb Januari 2022 )

Monday, July 8, 2013

FIDYAHKAN AL-FATIHAH KEPADA GURU-GURU KITA

Assalamualaikum w.b.t,

Bismillahirahmanirahim (Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Maha Pengasihani)

Syukur kepada Allah SWT kita diberikan ruang dan masa olehNya untuk terus menikmati limpah kurniaNya sehari-hari..Alhamdulillahirabbilalamin.Kasihkan dan ikhlaslah kita terhadap guru-guru kita yang pernah dan sedang mendidik kita.

Saya ingin memohon maaf serta mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua guru-guru saya didalam konteks perguruan Lian Padukan,saya ingin sentiasa mohon maaf kepada semua yang terbabit malah masih aktif mendidik saya iaitu YM Cikgu Nur Azhar Hj Nawawi,YM Dr. Shahruddin Ahmad,Ayahanda YDP Dr. Hj Muhammad Hasyim Salleh.Tidak dilupakan semua senior2 kekanda yang banyak memberi tunjuk ajar dan berkongsi pengalaman serta pengetahuan mereka sejak saya berkecimpung didalam Lian Padukan.

Saya menyeru kepada semua,hormatilah,kasihilah dan ikhlaskanlah hubungan kita dengan guru-guru kita Insha Allah ganjaranNya akan dinikmati manisnya.Al-Fatihah doaku fidyahkan kepada semua.Semoga mereka kekal mendapat rahmat dan kebahagiaan dariNya..Amin 

No comments: