SAMBUTAN JUBLI BUAH PUKUL LIAN KE-125 TAHUN


( 5hb Januari 1897 - 5hb Januari 2022 )

Tuesday, June 7, 2011

HARI KELUARGA LIAN PADUKAN 2011

Bismillahirahmanirahim,

Melalui akaun Facebook (FB) saya ada menzahirkan cadangan untuk diadakan hari Keluarga Lian Padukan 2011.Ia mungkin peringkat Kuala Lumpur /Selangor tetapi sekiranya adanya sokongan yang kuat dari kekanda & adinda dari lain2 negeri seperti Johor ,Melaka & Pahang.Insyallah kami di Kuala Lumpur akan bersedia sekali lagi untuk menjadi host peringkat Kebangsaan.

Banyak cadangan tempat berlangsung(venue) telah dilahirkan dilaman fb..antaranya di Kuantan,Port Dickson,Lembah Pangsun(Hulu Langat) ,Taiping(Perak) dan Tasik Kenyir(Terengganu).Namun masih belum ada kata sepakat berkenaan tempat.Saya dengan kebenaran Pengerusi LP Kuala Lumpur/Selangor,Dr.Shahruddin a.k.a Dr. Din Misai akan menubuhkan sebuah jawatankuasa kerja bagi merancang & melaksanakan program ini.

Tarikh yang dicadangkan ialah pada 15hb Julai 2011 ( Jumaat) hingga 17hb Julai 2011 ( Ahad ).Program ini dicadangkan dibuat selama 3 hari 2 malam.Antara tentatif yang mungkin mengambil tempat dalam pengisian program ialah pertandingan paintball berpasukan,pertandingan kreatif Lian dan mungkin juga menjemput guru-guru buah pukul dalam memberi ceramah permainan.

Semoga tuan-tuan memberi maklumbalas segera yang positif dilaman Fb( Lian Padukan For All).Cadangan akan dibuka sehingga 20hb Jun 2011 (Isnin)

No comments: