SAMBUTAN JUBLI BUAH PUKUL LIAN KE-125 TAHUN


( 5hb Januari 1897 - 5hb Januari 2022 )

Saturday, June 18, 2011

Latihan Shah Alam pada 15 Jun 2011

Bismillahirahmanirahim,

Pada hari Rabu yang lepas kedatangan pelatih2 amat meriah.Tetamu khas pada malam itu iaitu sahabat saya, Saudara Salleh.Pelatih2 yang hadir pada malam itu antaranya Hafizudin,Syed Rahmat,Amir Ganu a.k.a Semut Gata,Shahril Tato,Farid Skype,Syahmi Freestyler dll..

Pada minggu ni tetamu khas saya iaitu Saudara Salleh diberi penghormatan untuk mengendalikan kelas latihan.Beliau telah menurunkan ilmu dan pengalaman beliau serta berkongsi tips dalam melaksanakan buah-buah aplikasi didalam jurus 1 - jurus 3.Pelatih diberi latih tubi dalam semua pelaksanaan buah2 terbabit.

Banyak juga foto-foto sepanjang kelas berjalan diambil oleh Hafizudin.(Insyallah akan di upload sedikit masa lagi..)Para pelatih nampak puas dengan latih tubi serta tips-tips yang diberi oleh Saudara Salleh.

Diatas kedatangan Saudara Salleh kami di gelanggang telah mempersembahkan kepada beliau latih tubi yang namanya sedikit berbau kelucahan iaitu "Sparring 3some UNO"..dalam latih tubi ini kita memerlukan 3 individu pelatih yang akan bertempur secara dekat rapat yang senantiasa kena pasang sikap curiga,cemburu dan waspada diatas setiap arahan wasit/umpire..nak tahu bagaimana rupa latih tubi ni?? Silalah ke tempat latihan kami di Shah Alam pada setiap Rabu jam 9 mlm.

Kepada saudara Amir Ganu a.k.a Semut Gata yang bakal berangkat ke Sudan untuk memenuhi tuntutan tugas selamat pergi dan selamat pulang.Hati2 di rantauan..sentiasa cega,curiga & waspada serta tawakal kepadaNya..Insyallah kami doakan anda selamat disana.

No comments: