SAMBUTAN JUBLI BUAH PUKUL LIAN KE-125 TAHUN


( 5hb Januari 1897 - 5hb Januari 2022 )

Saturday, August 25, 2012

Semoga Cepat Sembuh & Selamat Hari Ulang Tahun Kelahiran

Bismillahirahmanirahim..

Salam Aidilfitri 1433 H kepada semua terutama family Lian Padukan.Saya ingin mengambil kesempatan untuk memohon tuan-puan mendoakan agar Pengerusi Lian Padukan Kuala Lumpur/Selangor,Guru Dr. Din Misai cepat sembuh.Mari kita sama-sama fidyahkan Al-Fatihah kepadanya.Beliau yg sgt rapat dgn saya lebih dipanggil Abg Din baru-baru ini dimasukkan ke wad di SJMC,Subang Jaya bagi prosedur susulan.Terima kasih kepada isterinya,Kak Ida dan puteri & puteranya,Cikgu Wana Srikandi LP & Cikgu Imran Al-Haqeem yang menyalurkan info-info terkini.Semoga Abang Din segera sembuh.

Pada 24hb Ogos pula signal kalendar fb saya berbunyi menunjukkan ada birthday lady yang menyambut ulang tahun kelahirannya.Beliau yang dimaksudkan ialah Cikgu Ain Srikandi LP.Saya mendoakan semoga Cikgu Ain sentiasa dirahmati dan dikurniakan kebahagiaan.

Bagi saudara-saudari yang ingin beraya dirumah saya,pintu rumah sentiasa terbuka buat kalian(tetapi dr jam 10 pagi-6 petang).Sesi malam dr jam 8.30-10.30 malam.Sila mampir mengeratkan silaturahim.Salam Aidilfitri.Mohon Maaf Zahir & Batin

No comments: