SAMBUTAN JUBLI BUAH PUKUL LIAN KE-125 TAHUN


( 5hb Januari 1897 - 5hb Januari 2022 )

Sunday, May 15, 2011

SELAMAT HARI GURU




Bismillahirahmanirahim,

Sempena Sambutan Hari Guru pada setiap 16hb Mei,saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru Buah Pukul & Lian Padukan serta insan yang bergelar & berprofesion sebagai guru amnya..

Dalam Lian Padukan,Ia didedikasikan khas kpd :-

a) Cikgu NurAzhar Kapar kerana menjadi guru pertama memperkenalkan saya ilmu Lian Padukan

b) Guru Dr.Shahrudin Ahmad a.k.a Guru Dr. Din Misai guru yang banyak memperhaluskan permainan,tempat rujukan dlm banyak hal serta sebagai abang sulong Lian Padukan.

c) YM Ayahanda Dr.Hj Muhamammad Hasyim Hj Salleh selaku Guru Utama Lian Padukan Malaysia yang banyak memberi dorongan & perangsang agar lebih maju.

d) Rakan rapat Cikgu Nasrul,Cikgu Faizal & Tokpin & Cikgu Wana-cikgu & rakan senior yang sempoi & pemurah serta very helpful.

e) Last but not lease,Cikgu Sham-Cikgu Aimi & Cikgu Raziman yang turut sporting & pemurah ilmu & senyuman.Thanks A lot to all my teacher.

Kepada yang tak disebut anda juga berhak mendapat penghormatan yang sama cuma seperti yang saya nyatakan mengikut susunan merekalah antara yang pertama yang sangat-sangat saya hargai sebagai guru saya secara langsung.Akhir kata mohon maaf & mohon halalkan segala ilmu & pengalaman yang diberi & dikongsi.Kalian memang hebat.Selamat Hari Guru 2011 ikhlas daripada saya Juhann Laksamana.

No comments: