SAMBUTAN JUBLI BUAH PUKUL LIAN KE-125 TAHUN


( 5hb Januari 1897 - 5hb Januari 2022 )

Wednesday, May 19, 2010

Seruan Untuk Diambil Tindakan Mahkamah

Saya menyeru agar kepimpinan Tertinggi agar mengambil tindakan mahkamah keatas blogger atau pihak samada persatuan atau individu yang memfitnah Ayahanda Guru Utama,Ahli keluarganya serta persatuan kita.Tindakan ini merupakan jalan terakhir untuk menafikan segala fitnah yang dibuat keatas Ayahanda,ahli keluarga dan persatuan.

Saya juga menyeru kepada semua ahli Persatuan Seni Silat Lian Padukan agar berdiri teguh di belakang kepimpinan Ayahanda Guru Utama.

Saranan ini merupakan saranan individu yang mahukan mereka yang bertanggungjawab diatas penyebaran fitnah dimana-mana medium dihadapkan ke muka pengadilan agar pengajaran yang setimpal dapat diberikan kepada sesiapa sahaja yang cuba menghuru harakan keadaan aman dan harmonis diantara keluarga perguruan.

Nota : Kepada blogger,persatuan atau individu terbabit anda mempunyai tempoh 24 jam untuk memohon maaf secara terbuka di mana-mana medium media sebelum laporan Polis dan Tindakan Mahkamah difailkan.

1 comment:

Combat Satukan said...

salam saudara juhanlksmana i dont realy know yg sdra juhan have a blog lain..ni pun ank murid sdra arif yg bagi..allhahmdullilah sungguh berani dengan tindakan sdra ini terkejut saya di buat nya..sya ingt dah berehat tapi how's stupid lah saya bukan apa mentang2 saya perempuan mereka pndg rendah pada saya..however..saya sokong dengan tindakan berani ckgu syam dan sdra lksmana..sebagai istri dan murid kepada ayahanda guru saya akan berjuang sehabis2nya..saya cuma pegang pada satu yaitu tak takut kepada sesiapa melainkan allah swt..kita berani sbb kitadi pihak yang benar terima kasih atas sokongan kawan2 sila link lp academy nk supoort for him..